ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑΤΟΪΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ

ΑΘΗΝΑ 30-8-2009 .

Η κατρακύλα του απόλυτου ραγιαδισμού στις σχέσεις μας με την Τουρκία βαίνει προς οδυνηρή ολοκλήρωση για την Πατρίδα μας, την στιγμή που οι εξελίξεις που δρομολογούνται με το σχήμα της νατοϊκής παρέμβασης καταδεικνύουν τον ρόλο ενός εκάστου στην περιοχή μας. Ο πολλαπλασιασμός των τουρκικών παραβάσεων και παραβιάσεων σε Αιγαίο και Θράκη, οι διαρκείς αποκαλύψεις για παλαιές και νέες τουρκικές βαρβαρότητες, οι ακλόνητες και παρανοϊκές τοποθετήσεις των προπαγανδιστών της σχιζοφρενούς ελληνοτουρκικής «φιλίας» και η επιστράτευση του ΝΑΤΟ για την εσπευσμένη επίλυση των ελληνοτουρκικών διαφορών λειτουργούν σαφώς ως αλληλοσυμπληρούμενα μέσα και μοχλός πίεσης εκ μέρους του Διεθνιστικού Νεοταξισμού απέναντι σε μια υποτελή ελληνική πολιτική ηγεσία.

Οι ανελεύθεροι εξουσιαστές που ρυθμίζουν τις τύχες της ανθρωπότητας, χρίζουν τοπικές κυβερνήσεις και κατευθύνουν διεθνείς οργανισμούς, στην πραγματικότητα ανδρείκελα που υπηρετούν ύπατες αντεθνικές επιδιώξεις, αντιλαμβάνονται ότι οι προκλήσεις που εντείνονται στην γειτονιά μας μπορεί να δημιουργήσουν καταστάσεις ανεξέλεγκτες ακόμη και γι’ αυτούς. Η κρίση της πολιτικής ανυποληψίας στην Ελλάδα και η αστάθεια της ευρωπαϊκής ονειρώξεως στην Τουρκία αποτελούν συνθήκες ικανές να προκαλέσουν πολιτικές ανατροπές και στρατιωτικές συρράξεις ανάμεσα στις δύο χώρες που θα απομονώσουν τους εκλεκτούς ηγετίσκους της Νέας Τάξης, αποστερώντας από αυτήν τον γεωπολιτικό έλεγχο της Χερσονήσου του Αίμου.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η ένταση μεταφράζεται σε στοιχείο διαμόρφωσης της εξωτερικής πολιτικής. Αν μέχρι σήμερα έχει προσωρινώς αναβληθεί η γενικευμένη στρατιωτική σύγκρουση ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία, τούτο οφείλεται στους γεωστρατηγικούς σχεδιασμούς μεγάλων πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων που λυμαίνονται τα γεωπολιτικά και γεωφυσικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας. Προσόντα που σχετίζονται τόσο με τον έλεγχο των διαμετακομιστικών περασμάτων εμπορευμάτων και στρατευμάτων ανάμεσα στις ηπείρους όσο και με την ύπαρξη χρυσοφόρων κοιτασμάτων σε πετρέλαιο, φυσικό αέριο και μια σειρά ακόμη στοιχείων που χρησιμεύουν στην ενεργειακή επάρκεια, την εξοπλιστική θωράκιση και την οικονομική αυτοτέλεια.

Με τις διαρκείς υποχωρήσεις πάντως ούτε το εθνικό συμφέρον υπηρετείται ούτε οι τουρκικές βαρβαρότητες αμβλύνονται και εξανθρωπίζονται. Όπως συνέβη στην περίπτωση τού χαρακτηρισμού μιας εκκλησίας σε τζαμί στην επαρχία Σηλυβρίας στην προσωρινή Τουρκία, παρά την εκδήλωση έντονων τοπικών αντιδράσεων. Και όμως μ’ αυτούς τους άρπαγες ελληνικών περιουσιών και τους δολοφόνους Ελλήνων κάθεται η πολιτική μας ηγεσία και συζητά την ουσιαστική μείωση των δικαιωμάτων και των δικαίων του Ελληνικού Έθνους. Αυτό ακριβώς συμβαίνει όταν εντείνονται οι τουρκικές διεκδικήσεις σε Θράκη, Αγαθονήσι, Φαρμακονήσι και Φούρνους με φιέστες και ασκήσεις καταλήψεως εδάφους. Αυτό αποδεικνύεται όταν ο εκπρόσωπος του τουρκικού υπουργείου εξωτερικών Μπουράκ Ουζουγκεργκίν λέει κατά λέξη ότι «καθόμαστε με καλή πρόθεση και συζητάμε τα μεταξύ μας προβλήματα, τα δε στοιχεία πάνω στα οποία δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε συμφωνία τα πάμε σε τρίτες πλευρές»!

Βρισκόμαστε μπροστά στην μεθόδευση για την έμπρακτη συγκυριαρχία και μοιρασιά του Αιγαίου. Έχουμε λοιπόν την εμμονή της Άγκυρας να συμπεριληφθεί το ραντάρ της Λήμνου στην κυριότητα του ΝΑΤΟ μέσα στα πλαίσια των γνωστών τουρκικών αιτιάσεων για την αποστρατιωτικοποίηση της περιοχής. Συνεχίζουμε με την απαίτηση ο Τούρκος πτέραρχος που έχουμε συμφωνήσει να τοποθετηθεί στο Νατοϊκό στρατηγείο της Λάρισας να έχει στην ευθύνη του τις επιχειρήσεις της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Για να κορυφωθεί η προκλητικότητα με «συμμαχικό» μανδύα κατά την επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα του ΝΑΤΟ Ράσμουσεν στην Αθήνα. Πρόκειται για την παρουσίαση ενός πακέτου ιδεών για την δρομολόγηση ενός ελληνοτουρκικού διαλόγου που σε πρώτη φάση, όπως λέγεται, αφορά στρατιωτικά και τεχνικά θέματα.

Όμως οι νατοϊκές προτάσεις περιλαμβάνουν εξωφρενικές ιδέες, εξόχως επικίνδυνες για την εθνική μας κυριαρχία. Η ύπαρξη ενός non paper επικαλείται ως ένα από τα μέσα «εξομάλυνσης» ακόμα και την επανεξέταση των διεθνών κειμένων που διέπουν το σημερινό καθεστώς του Αιγαίου! Με πρόσχημα την καλύτερη λειτουργικότητα του ΝΑΤΟ, την υλοποίηση της νέας δομής της συμμαχίας και των νέων τεχνολογιών που στήνονται όσον αφορά τον τομέα έγκαιρης ειδοποίησης και αεράμυνας. Επιπλέον ανάμεσα στα μέτρα που κομίζει ο Ράσμουσεν περιλαμβάνονται οριοθετημένες προκαθορισμένες περιοχές συνεργασίας στον διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου για νατοϊκές ασκήσεις, προσδιορισμός συγκεκριμένων διαδρομών εισόδου στο FIR Αθηνών για χρήση από τα τουρκικά αεροσκάφη, υποβολή σχεδίων πτήσεως των νατοϊκών και τουρκικών αεροσκαφών όχι στις ελληνικές αρχές αλλά στο Συμμαχικό Κέντρο Επιχειρήσεων Λάρισας, χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων αναγνώρισης φίλιου ή εχθρικού αεροσκάφους για αποφυγή αναχαιτίσεων, διασύνδεση των εναέριων χώρων Ελλάδος – Τουρκίας όσο αφορά την κάλυψη των ραντάρ του ΝΑΤΟ.

Αν η πολιτική ηγεσία τολμήσει να μπει σ’ έναν τέτοιο διάλογο, θα αποτελέσει πράξη εθνικής προδοσίας. Οι δε κομματικές παρεμβάσεις σε βάρος των Ενόπλων Δυνάμεων, της στρατιωτικής θητείας και του ρόλου του Στρατού μας πρέπει να παύσουν. Ο Ελληνικός Στρατός ανήκει αποκλειστικά στο Ελληνικό Έθνος, το δε έργο που θα κληθεί να προσφέρει είναι ιδιαιτέρως απαιτητικό. Τα σχέδια των νεοταξικών ειρηνεύσεων και επιλύσεων πρέπει να ριφθούν στον κάλαθο των αχρήστων. Λύση υπάρχει και είναι η εθνική αποκατάσταση σε εδαφικό και πληθυσμιακό επίπεδο της Ελλάδος με όσα μας έχουν αφαιρεθεί. Με Εθνικοκοινωνικό σχέδιο και όραμα.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://karachalios-spiros.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: