ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΛΑΟ


ΑΘΗΝΑ 20-6-2012. 

Η πολιτική σύμφωνα με την ελληνική θεώρηση των ζητημάτων της Πολιτείας που τη θεμελίωσε είναι η συστηματική ενασχόληση με την ικανοποίηση των αναγκών του Έθνους και την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο πολίτης στην καθημερινότητα. Και πάνω απ’ όλα είναι η διαρκής επαφή του πολιτικού με την ζώσα πραγματικότητα όντας ο ίδιος ενεργό μέλος της κοινότητος και αναπόσπαστο τμήμα της κοινωνίας στην οποία αναφέρεται. Να είναι δηλαδή σάρκα και αίμα της Φυλής, να ακούει τη φωνή του λαού, να έχει εργαστεί γι’ αυτόν τον λαό και να κατέχει ως κτήμα του την έννοια της συλλογικής εργασίας για να προοδεύσει ο πολίτης και να αναπτυχθεί ο τόπος ως έθνος γερό και ισχυρό.

Η πολιτική λοιπόν σύμφωνα με την πρωτογενή ελληνική σκέψη δεν είναι στατική διαδικασία και δεν αφορά συγκεκριμένο τύπο ανθρώπου. Είναι μια δυναμική διαδικασία που δεν στέκεται σε στιγμιαίες παραδοχές αλλά εξελίσσεται μέσα στο βάθος του ιστορικού χρόνου για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών με άξονα την ελευθερία του λαού και την πρωτοπορία του έθνους απέναντι στα νέα δεδομένα.

Ταυτόχρονα η ελληνική πολιτική αφορά όλους τους Έλληνες πολίτες που αποτελούν τα γεννήματα και τους αχθοφόρους της ισχυρότερης πατρογονικής κληρονομιάς που έχουμε παραλάβει από τις προηγούμενες γενιές τρανών Ελλήνων, της ίδιας της Πατρίδος μας. Αυτό σημαίνει ότι αφενός μεν υποχρεούμαστε να φανούμε ισάξιοι τουλάχιστον αυτών και αφετέρου ότι η πολιτική διοίκηση της Ελληνικής Πολιτείας πρέπει να ασκείται πάντοτε υπέρ της Φυλής και της Πατρίδος μας κατά αποκλειστικότητα.

Ο πολιτικός που θα πράξει στο ακέραιο το καθήκον του πρέπει να πιστεύει απόλυτα στην ακατάλυτη ιστορική συνέχεια του έθνους και στην αδιάβλητη φυλετική σύνθεση της λαϊκής κοινότητος. Πρέπει να έχει μαζί με την γλώσσα και τη ψυχή του ακέραια ελληνική. Πρέπει να σέβεται όσους προηγήθηκαν ημών και να αισθάνεται την υποχρέωση να ανοίξει διάπλατα το δρόμο για την νέα ελληνική δημιουργία σε όσους έρχονται για να μας διαδεχτούν.

Ο Έλληνας πολιτικός οφείλει δια των ενεργειών του να προασπίζει το αδιάβλητο και το απρόσβλητο της Εθνικής Πολιτείας και της Λαϊκής Κοινότητος από την εισβολή αλλοφύλων και την επιδίωξη ξένου συμφέροντος που τυχόν θελήσουν να ασκήσουν επιρροή ή κατοχή είτε δια των όπλων είτε δια της οικονομικής επιρροής είτε δια της λαθρομετανάστευσης. Να μεγαλώνει την εθνική επικράτεια και επιρροή κι όχι να τη συρρικνώνει. Να υπηρετεί την κοινωνική δικαιοσύνη και να παρέχει το δικαίωμα λόγου και έργου σε όλους όσους αγαπούν την Ελληνική Πατρίδα και Φυλή.

Έλληνας πολιτικός είναι ο κάθε πολίτης που έχει αφιερώσει ισόβια τη σκέψη και την ενέργειά του στην προοπτική της ελληνικής κοινωνίας και την ευημερία αυτής και των αγαπημένων του προσώπων. Είναι ο πολίτης – οπλίτης που μάχεται το ίδιο καλά στον καιρό της ειρήνης και στον καιρό του πολέμου ως πολιτικός, ως φιλόσοφος, ως εργαζόμενος και ως πολεμιστής. Ο Έλληνας πολιτικός και πολίτης δεν νοιώθει ότι αποτελεί ξεχωριστή οντότητα μεταξύ των εθνοφυλετικών αδελφών του γιατί αισθάνεται μέσα στο είναι του ολάκερη την Ελληνική Φυλή. Άρχων και αρχόμενος στη διάθεση του Έθνους. Τότε μονάχα είναι χρήσιμος όταν έχει αποδείξει στις πράξεις κι όχι μονάχα στα λόγια πως αποδίδει Πίστη και Τιμή σε Πατρίδα και Λαό.

Αυτός ο πολίτης και πολιτικός δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο παρά μονάχα Εθνικιστής. Διότι μονάχα ο Εθνικιστής βουλεύεται στο φως της ελληνικής κοινωνίας με όλα τα υγιή μέλη της υπέρ της διαιωνίσεως της Πατρίδος και υπέρ της ασφάλειας της εθνικής κοινότητος και δεν βολεύεται στο σκοτάδι των νεοταξικών λεσχών με ολίγους και αχρείους. Μονάχα ο Εθνικιστής είναι ικανός να ενώσει το λαό και να του δώσει κίνητρα για να παλέψει με ευκαιρίες αλλά και κινδύνους για την κατάκτηση της Ελληνικής Νίκης σε όλα τα επίπεδα της εθνικής και κοινωνικής ζωής. Να αναδείξει την αξιοποίηση των χαρισμάτων της εθνικής γης και των πολιτών υπέρ του κοινωνικού συνόλου κι όχι της ιδιοτελούς ατομικότητας.

Αλλά ο χρήσιμος πολίτης και πολιτικός πρέπει να πιστεύει σε Θεό και Ελλάδα. Πρέπει να τιμάει το Ελληνικό Αίμα και τη Θυσιαστική Προσφορά. Να σέβεται το δικαίωμα του Έλληνα στη ζωή και την εργασία. Να κρατάει μακριά τον ιό της νόθευσης από την πολιτική και την κοινωνία. Ο χρήσιμος πολίτης, οπλίτης και πολιτικός είναι ο θεματοφύλακας της Πίστης ενάντια σε όσους θέλουν να ξεκρεμάσουν από την καρδιά μας τους Αγίους και τους Ήρωες της Ελληνικής Φυλής. Και ακόμη αποτελεί μονάχος του ένα ζωντανό κάστρο ενάντια στους αλαζόνες και τους προδότες που μιλάνε ελληνική γλώσσα καταχρηστικά.  Αν βέβηλοι πατήσουν άγιο βήμα ελληνικό, θα τους αποκόψει από το Σώμα της Ελλάδος τελειωτικά.  

Η Ελλάδα δεν δέχεται υποδείξεις από ξένους και δεν αποδέχεται «ενισχύσεις» από νεοταξικό χρήμα και λαθρομεταναστευτικό στρατό. Το καθεστώς της κατοχής και της προδοσίας κρίθηκε οριστικά απόβλητο ανεξαρτήτως «συμμαχικής» και ιδεολογικής κατεύθυνσης. Στην δική μας Εθνικοκοινωνική Ελλάδα άρχουν και διαμένουν μονάχα Έλληνες που έχουν ορκισθεί για Μεγάλη Ελλάδα και Δυνατό Λαό.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια: