ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΠΕΡΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΑΘΗΝΑ 28-6-2018.


Διεξάγω έναν διαυγέστατο εθνικό αγώνα με ιδεολογία μου τον ελληνορθόδοξο εθνικοκοινωνισμό και άξονα στρατηγικού σχεδιασμού την ένωση όλων των Ελλήνων με κριτήριο την Πίστη στο Θεό και την Μεγάλη Ελλάδα. Τα γραφτά μου είναι η απόλυτη εικόνα μου και πεποίθησή μου είναι ότι οι θέσεις που εκθέτω πρέπει να λάβουν σάρκα και οστά. Σ' αυτά τα πλαίσια έστειλα αίτημα συνάντησής μου με τον αρχηγό τής Χρυσής Αυγής κ. Μιχαλολιάκο με αντικείμενο την πολιτική συνεργασία, λαμβάνοντας θετική απάντηση στις 22 Μαΐου 2018 με την αποδοχή τού σχετικού αιτήματος συνάντησης που εκκρεμεί σε αναμονή τού χρονικού προσδιορισμού της. Ο Θεός θέλει δείξαι το θέλημά Του επ' εμού. Με Αγάπη Χριστού και Ελλάδος, στον αταλάντευτο δρόμο που έχω επιλέξει, με συναγωνιστικότητα εις πάντας τούς Έλληνες που ενστερνίζονται τις ίδιες Αρχές,
Σπυρίδων Καραχάλιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: