ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΟΤΑΝ Η ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ


ΑΘΗΝΑ 15-11-2011.

«ΟΥΚ ΕΞ ΑΛΛΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΤΥΡΑΝΝΙΣ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ Η ΕΚ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ…»
Από καμιά άλλη πολιτεία δε δύναται να γεννηθεί τυραννία,παρά μονάχα από τη Δημοκρατία,έγραφε ο Πλάτων...


Μας λένε ψευδεπίγραφα πως όταν η πολιτική ηγεσία ενός τόπου διαγράφει τη λαϊκή βούληση και κυβερνάει με ξένες εντολές, ψεύτικες δημοσκοπήσεις και φκιασιδωμένη προπαγάνδα, καλύπτεται από τη νομιμοποίηση του δημοκράτη που διαθέτει αυξημένη «πατριωτική» ευθύνη. Όταν παίρνει τη λαϊκή εντολή δια της ψήφου για να εφαρμόσει το πρόγραμμά της και την παραδίδει σε πολυκομματικά σχήματα που δεν έχουν λαϊκή εξουσιοδότηση, αυτή που προηγουμένως με το ξεπούλημα της Πατρίδος στον διεθνιστικό νεοταξισμό έχει χάσει και η ίδια, τότε εμείς πρέπει να αποδεχτούμε τους ξενοκίνητους ταγούς ως κήρυκες της δημοκρατίας κι όχι της τυραννίας.

Πρέπει λοιπόν κι εμείς ως ελληνικός λαός να βοηθήσουμε τους πρωτοπόρους ελληνόφωνους εθνοπροδότες, πρωτοπόροι αφού υστερούν και σε ικανότητες και σε εθνικό φρόνημα, να αντιληφτούν τι ακριβώς είναι. Να τους βοηθήσουμε να αντιληφτούν τι ακριβώς πρεσβεύουν αφού εκτός των άλλων είναι πρόσωπα περιορισμένης ευθύνης. Οι πολιτικάντηδες των οποίων έχουμε την ατυχία να μην έχουμε ακόμη στερηθεί των υπηρεσιών τους είναι κήρυκες της τυραννίας που επικρατεί αφού έχει βρει πρόσφορο δημοκρατικό έδαφος.

Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της αστικής δημοκρατίας και των εκπροσώπων της να χαρακτηρίζουν το πολίτευμα της στέρησης της λαϊκής έκφρασης και της υστέρησης της εθνικής κυριαρχίας δημοκρατικό όταν τσαλακώνεται το εθνόσημο και ο δήμος, δηλαδή ο λαός, δεν κρατάει στα χέρια του την εξουσία και τις τύχες της Πατρίδος. Το πολίτευμα όμως έχει αξία μονάχα όταν υπηρετεί το λαό και το έθνος. Όταν ακούει την φωνή του λαού και υπακούει στις εντολές του.

Ο σοφός Πλάτων είχε πει: «Ουκ εξ άλλης Πολιτείας, τυραννίς καθίσταται η εκ δημοκρατίας». Δηλαδή από καμία άλλη Πολιτεία δεν δύναται να γεννηθεί τυραννία, παρά μονάχα από τη Δημοκρατία. Θα πει ίσως κάποιος ότι ο Πλάτων δεν ήταν δημοκράτης. Δεν ήταν δηλαδή εκφραστής και υπέρμαχος του πολιτεύματος της Δημοκρατίας. Θα απαντήσουμε ότι οι περισσότεροι Έλληνες φιλόσοφοι και το μεγαλύτερο μέρος του αρχαίου ελληνικού κόσμου δεν ήταν δημοκράτες. Ήταν εκφραστές της ολιγαρχίας, της μοναρχίας και στο μεγαλύτερο τμήμα τους της αριστοκρατίας. Ήταν εκφραστές δηλαδή της ανόδου στην εξουσία και της κυριαρχίας στη λαϊκή βάση των αξιών του ήθους, του πατριωτισμού, της ανωτέρας πολιτισμικής έκφρασης και της εθνικής ισχύος.

Επιπλέον ο μεγάλος φιλόσοφος Πλάτων δεν ήταν δημοκράτης γιατί ήταν υπέρμαχος της λαϊκής έκφρασης στην πράξη κι όχι στο όνομα. Γιατί πίστευε ότι λαός και άρχοντες πρέπει να χαράζουν μια ενιαία γραμμή πλεύσης στα κοινά που να ικανοποιεί το κοινό αίσθημα και τις ανάγκες της κοινωνίας χωρίς επηρεασμό από υλιστικά κίνητρα και ξένες επιδιώξεις. Και ακόμη διότι πίστευε ότι οι θεσμοί του κράτους λογοδοτούν μόνον στους κόλπους της κυρίαρχης λαϊκής βάσης.

Αλλά ο Πλάτων πίστευε στην έννοια του μέτρου που δεν επέτρεπε στην ελευθερία να μετατραπεί σε άκρατη ελευθεριότητα. Δεν θεωρούσε σε καμία περίπτωση ελευθερία την κυριαρχία των διασπαστικών φωνών που απειλούσαν την ενότητα της Πολιτείας και δεν θεωρούσε πατριωτισμό τον διασυρμό αυτής σε ολέθριες ήττες από άρπαγες τύραννους της εξουσίας που επιορκούσαν χάριν της πρόσκαιρης ευημερίας μιας εφήμερης φυλής ιδιόρρυθμων και εξουσιομανών τυχοδιωκτών.

Θεωρούσε ότι από τη δημοκρατία προκύπτουν πλαδαρές συνειδήσεις που πιστεύουν ότι έχουν λύσει τα προβλήματά τους από θέση πρωταγωνιστική. Για να καταστούν θύματα της δικής τους ραστώνης παραχωρώντας κενό χώρο δράσης σε ηγετίσκους με ελαστική συνείδηση και περισσό λαϊκισμό για να ισχυροποιήσουν την δική τους τυραννία καταργώντας τη λαϊκή φωνή και παραχωρώντας την Πολιτεία σε χέρια μακρινών ψευτοσωτήρων. Ο Πλάτων απέναντι στον αυτοσκοπό της εξουσίας πίστευε στην εξουσία Αρίστων Ηγητόρων που επέλεγε το εθνικό φρόνημα του λαού.

Σήμερα βρισκόμαστε ενώπιον της μετατροπής του λαϊκού χαρακτήρα του πολιτεύματος και της εθνικής ταυτότητος της Πολιτείας σε μια άμορφη μάζα τυχοδιωκτών και τεχνοκρατών που πιστεύουν αντί του λαού στον πολίτη της ασύνορης παγκοσμιότητας και αντί της Πατρίδος στον ομοιογενή ανθρώπινο πολτό της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Το κόμμα των νεοταξικών κομμάτων ξετσίπωτα συνευρίσκεται για να πουλήσει τον Ελληνισμό μας στα λυκόρνεα που μας περιστοιχίζουν γιατί είναι σάρκα από τη σάρκα τους.

Ο Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός μας πιστεύει στην ταύτιση της φωνής των Ελλήνων και της πολιτικής εξουσίας. Και αυτό δεν μπορεί να είναι μονάχα συνάρτηση μιας ψήφου. Είναι κυρίως ο συγχρονισμός της φυλετικής συνείδησης και του πατριωτισμού του Ηγέτη και του Λαού που αναθέτουν στους Άριστους του Έθνους την επίτευξη υψηλών στόχων με τρόπο άμεσο. Αυτή η φυλετική συνείδηση και ο πατριωτισμός είναι η δική μας πρόταση εξουσίας.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com
http://karachalios-spiros.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: