ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝ

ΑΘΗΝΑ 26-11-2017.

Είναι η μεγαλύτερη ώρα τής ανθρωπότητας, η ώρα τής δικαιοκρισίας. Κι εγώ πορεύομαι εμπρός, ίσια εμπρός, απαγορεύοντάς μου επήρειες ξένες στον χαρακτήρα μου. Κάνοντας τα σωστά, θα κινήσω το Έθνος μου στο σωστό δρόμο. Θέση τού γράφοντος.  

Το ψευτορωμέϊκο τρέμει συθέμελα και κλυδωνίζεται εκ βάθρων. Ο ελληνικός λαός βρίσκεται έκθετος ανάμεσα στα νεοταξικά θεριά και στα στοιχειά τής φύσης που προκάλεσαν τα ίδια θεριά. Θαρρώ πως δοκιμάζονται οι αντοχές στο ήθος και τη δύναμη, η σθεναρή και ειλικρινής αγάπη για το Θεό και την Πατρίδα. Είμαι σίγουρος ότι βρισκόμαστε στο σημείο τής ύψιστης κρίσης, στο σημείο που θα δώσουμε τις εξετάσεις και θα αποδείξουμε τις αντοχές μας.

Είναι η μεγαλύτερη ώρα τής ανθρωπότητας, η ώρα τής δικαιοκρισίας. Διότι οι πληγές τής Πατρίδος μας που κάμουν την Ελληνική Φυλή να αιμορραγεί άνοιξαν από δόλιους και συντηρήθηκαν με τη συνδρομή δειλών και προσκυνημένων. Οι φλόγες και οι αναρχικές παράτες στις δομές τού κράτους και η πλήρης απουσία προστατευτικών μηχανισμών τής ανθρώπινης ζωής είναι δώρα μίσους των δυνάμεων των νεοταξικών μνημονίων, προσφορά απελπισίας προς τον ημιθανή ραγιά.

Είναι δίχως καμία αμφιβολία η ύψιστη ώρα τής δικαιοκρισίας, η ώρα κατά την οποία πρέπει να απαλλαγούμε από τούς διεφθαρμένους και τούς επίορκους, από ψευτορωμιούς και προδότες. Κι εγώ πορεύομαι εμπρός, ίσια εμπρός, απαγορεύοντάς μου επήρειες ξένες στον χαρακτήρα μου. Κάποιοι φοβούνται και κρύβονται. Δεν έχω την πολυτέλεια να κοιτάξω γύρω μου. Θέλω να προσπεράσω όσα και όσους κομματιάζουν τα αδέρφια μου. Κάνοντας τα σωστά, θα κινήσω το Έθνος μου στο σωστό δρόμο.

Οι άνθρωποι πίστεψαν ότι μπορούν να ζήσουν παραβλέποντας τούς νόμους τής δημιουργίας και τής φύσης. Οι χειρότεροι ανάμεσά τους πίστεψαν ότι μπορούν να πάρουν τη θέση τού Θεού και να κάμουν το βρώμικο χρήμα αυτοσκοπό τής άχρηστης και επικίνδυνης ζωής τους. Κι έτσι βρήκαν χώρο μισόθεοι και μισέλληνες, υποκριτές ψευτοανθρωπιστές, για να βάλουν την ανθρώπινη ζωή στη διατίμηση. Ανοίξανε τις οδούς σε δολοφόνους, διαλύσανε τις άμυνες τής φύσης, υποδέχτηκαν κατοχές και σταυρωτήδες ως τάχα μου σωτήρες.

Είδαμε πριν λίγες ημέρες την καταστροφική πλημμύρα στη δυτική Αττική, με τα νερά να βουλιάζουν ζωές και να γεμίζουν πόνο τις ψυχές. Είδαμε τις προάλλες την εισβολή των παρακρατικών μέσα στον προαύλιο χώρο τού υπουργείου αμύνης, το οποίο προφανώς δικαίως λέγεται αμύνης και όχι στρατιωτικών, τούς οποίους και καταρράκωσε η αστική δημοκρατία. Ακούσαμε κάποιον δημαρχάκο να αποκαλεί τα Σκόπια Μακεδονία απολύτως ενσυνείδητα. Αλλά όλα αυτά τα παρακολουθήσαμε από συνήθεια, μέσα από τα ελληνόφωνα δελτία των ειδήσεων.

Τα περιστατικά αυτά θα μπορούσαν να έχουν συμβεί ίσως σε κάποιο άλλο σημείο τής ελληνικής επικράτειας. Αλλά δυστυχώς θα είχαν συμβεί οπωσδήποτε, διότι το Ελληνικό Έθνος πορεύεται από κεκτημένη ταχύτητα, με τον αυτόματο πιλότο. Προφανώς διότι οι «σωτήρες» τού Έθνους προσδοκούν να το σώσουν μέσα από τις κάλπες, με λύσεις κάλπικες και σημαδεμένες που κι αυτές κατευθύνονται από τούς σταυρωτήδες παγκοσμιοποιητές.

Διάγουμε λοιπόν μια τρελή πορεία προς την φωτιά τής συντριβής τού τεχνητού κράτους που είναι απόφαση προειλημμένη να καταστρέψει ολάκερο τον Ελληνισμό. Δεν είναι όμως αυτό μήτε ορθόδοξο μήτε ελληνικό έθος. Πρέπει να ακολουθήσω δική μου πορεία στην οδό τής φωτιάς ως Έλλην. Να ταιριάξω φύση ελληνική και χαρακτήρα όμοια ελληνικό. Να κάνω τη γη μου μετερίζι μάχης και δικαστήριο αμείλικτο, εκκαθαρίζοντας τούς μισητές τής Φυλής μου από τα πόδια μου και κρατώντας στο νέο και αληθινά ελληνικό κράτος μονάχα τούς πιστούς του.

Δεν είναι το κράτος η αληθινή ζωή τού Ελληνισμού. Δεν είναι μήτε το πολίτευμα και το σύνταγμα πανάκεια. Διότι αν το κράτος τρελαθεί κι αν ακόμη το κράτος που αλλοιώνει την ταυτότητα τού λαού βγάλει στον πλειστηριασμό τον ίδιο λαό που τάχα επικαλείται, ο ελληνικός λαός, η ελληνική φυλή δικαιούται να αντιδράσει και να ανατρέψει το προδοτικό κράτος. Διότι η αληθινή ζωή τού Ελληνισμού είναι το Έθνος, είναι ο ίδιος ο Ελληνισμός που φέρει ελληνική ψυχή και ελληνικό αίμα.

Πολίτευμά μου είναι το Ελληνικό Έθνος. Σύνταγμά μου είναι η Ελληνοορθοδοξία. Ιδεολογία μου είναι η τήρηση τής ταυτότητας και η διαιώνιση των παιδιών τού Αιώνιου Ελληνισμού. Πυξίδα μου είναι ο σεβασμός τής Δημιουργίας που έπλασε ο Θεός και παρέδωσε στα χέρια τής Φυλής μας. Να κάνουμε τη φύση μας δύναμή μας. Τροφό και στήριγμα τού λαού που θεωρεί κέρδος την ζωή και την λευτεριά των παιδιών του κι όχι την ανεκτικότητα στους αρνητές πίστης και πατρίδος, μήπως και κερδίσουν την ανοχή τους.

Να πορευθώ όρθιος μέσα από τα ερείπια τής πολυμορφίας και τού κοσμοπολιτισμού τού σιωνιστή σατανά τής παγκοσμιοποίησης. Μια είναι η Πίστη μας, μια η Πατρίδα μας, μια ταυτότητα έχουμε, μια ισχύς, μια εξουσία. Ο κομματισμός δεν είναι η φωνή τού Έθνους αλλά η φωνή τού τυράννου που χρεώνει τη δική του φωνή στις πλάτες τού Έθνους. Ορθοδοξία, Ελληνισμός, Εργασία και Στρατός είναι ολάκερος ο κόσμος μας. Είναι η εξουσία και η φωνή και η ατσάλινη δύναμη που είναι δική μου, έτοιμη να αφανίσει τον εχθρό.

Χρειαζόμαστε Στρατιωτική Επανάσταση που θα τειχίσει την πολιτεία, κάνοντάς την ελληνική γρήγορα και άμεσα. Χρειαζόμαστε κατάργηση τής κομματοκρατίας και τού παρακράτους. Χρειαζόμαστε την ενότητα τού ελληνικού λαού με μια σφριγηλή εξουσία Πιστών, Στρατιωτικών και Εθνικιστών.

Το κράτος είναι εκείνο που ελέγχει απόλυτα κοινωνία και έθνος, σε στεριά, αέρα και θάλασσα. Το κράτος μήτε υποθηκεύεται μήτε νοθεύεται μήτε υπόκειται σε αλλαγές κλίματος και συνόρων. Το αληθινό κράτος των Ελλήνων είναι καθάριο και κυρίαρχο εις χείρας Ελλήνων Πατριωτών και Εθνικιστών που αναπτύσσουν με την εργασία τους τούς πόρους τής γης, θωρακίζουν την δημόσια ασφάλεια και λευτερώνουν ελληνικές πατρίδες. Με τον Χριστό Βασιλέα τής πλέριας Ελλάδος μας.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: