ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


Είμαι υπερήφανος για τις Ιδέες μου και για όλους τους φίλους μου


ΑΘΗΝΑ 16-1-2012.

Λένε πως στην πολιτική το συναίσθημα είναι κακός σύμβουλος. Εγώ πάλι στην ανάμειξή μου μ’ αυτήν την κυρία που την λεν πολιτική έχω πάρει την απόφαση να είμαι και ιδεολόγος και συναισθηματικός. Κάποιοι λοιπόν πρώην φίλοι στο facebook αποφάσισαν πως έχω λένε τρικυμία στο κρανίο και πως είμαι εν ολίγοις τάχα δήθεν εθνικιστής αφού στο blog karachalios-spiros.blogspot.com εμφανίζομαι ως πολιτευτής του ΛΑΟΣ και στο blog ethnikistikosagwn.blogspot.com εμφανίζομαι ως εθνικιστής. Αυτά τα δύο παιδιά είναι μέλη της Χρυσής Αυγής. Αλλά εγώ είμαι πολύ υπερήφανος που έχω φίλους στην Χρυσή Αυγή όπως και για όλους τους φίλους μου κι αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Αλλά το σφάλμα των δύο κοριτσιών είναι μεγάλο και η κρανιακή τρικυμία δεν είναι δική μου αλλά δική τους.

Μα καλά, δεν αναρωτιούνται πως είναι δυνατό να είμαι τάχα «δήθεν» όταν έχω υποστηρίξει πρωτοβουλίες της Χρυσής Αυγής και έχω ανεβάσει αντίστοιχο προπαγανδιστικό υλικό στην ιστοσελίδα μου; Όπως για παράδειγμα την εκδήλωση των Ιμίων. Ενέργειες και συμμετοχές που τις κάνω με όλη την αγάπη και την δύναμη της ψυχής μου για την Ελλάδα μας και για τον Εθνικισμό μας. Για το Ελληνικό Έθνος, για τα εθνικά και φυλετικά αδέλφια μας, για τους συναγωνιστές μας, για τα παιδιά μας, για τον Ελληνικό Εθνικοκοινωνισμό, για την Πίστη των Πατέρων μας σε Θεό και Ελλάδα. Για αυτές τις Αξίες αγωνίζομαι και δεν δέχομαι ταμπελίτσες και χαριτωμενιές θράσους περί «δήθεν» και «τρικυμία στο κρανίο».

Δεν μπορώ να δεχτώ τίποτα από αυτά κι άλλα παρεμφερή όταν έχω αντιμετωπίσει στο διάβα μου διάφορες αντιρατσιστικές βολές από διαδίκτυα και φυλλάδες και παρατηρητήρια αναρχοιογόνα. Αλλά και «πατριωτικές» τρικλοποδιές. Στην ιστοσελίδα karachalios-spiros.blogspot.com ό,τι έχει αναρτηθεί έχει την προσωπική μου σφραγίδα και αποτελεί τις ίδιες πάντα δικές μου και μόνο σκέψεις ΠΡΙΝ έρθει ο μνημονιακός κατακτητής στην χώρα μου που δεν την χαρίζω πουθενά όπως κι όλοι οι αγαπημένοι φίλοι και φίλες μου. Οποιαδήποτε νεότερη ανάρτηση εκεί αποτελεί αρχείο της έντυπης αρθογραφίας μου.

Είμαι πολιτευτής της Ελλάδος και μόνον. Θέλετε να σας πω που θα με βρείτε; Στις εφημερίδες Στόχος και Ελεύθερη Ώρα και επιπλέον στο Ελληνικό Αίμα και την Ελληνική Ψυχή που βρίσκονται μέσα μου και θα υπάρχουν όσο ζω. Στο δάκρυ, στο αίμα και την οργή που επιστρατεύω για να δώσω μια άλλη καλύτερη και μεγαλύτερη Ελλάδα στην λατρεμένη κόρη μου. Και στη μνήμη του πεφιλημένου πατέρα μου που έχασα κι όταν πήγα στο πόδι του στην εργασία μου κάποιοι θέλησαν να με κάνουν πολιτικά δικό τους αλλά ματαιοπόνησαν. Γιατί εγώ είχα πάντα μια ιδεολογία και δεν γουστάρω να αλλάξω. Και δεν πρόκειται να αλλάξω.

Και στα Ίμια θα βρεθούμε όλοι μαζί. Και σε άλλες εκδηλώσεις και μάχες. Με όλους τους συναγωνιστές μου. Και δεν πρόκειται να αλλάξω ούτε να ζητήσω πολιτικές ταυτότητες αφού πλέον στο μετερίζι ο Εθνικιστικός Αγών μας είναι κοινός. Ναι λοιπόν. Είμαι υπερήφανος για τις Ιδέες μου και για όλους τους φίλους μου. Και δεν πρόκειται να τους αλλάξω.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: