ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ



ΑΘΗΝΑ 27-5-2016.

Σε σχέση με την απόφασή μου για τον σχηματισμό μη κομματικού Εθνικού Συνδέσμου, θέτω στον εαυτό μου κάποια ρητορικά ερωτήματα για να δώσω το σκεπτικό και τον τρόπο δράσης μου. Υπάρχει κάποιος ή κάποια συμφέροντα και «πλάτες» από πίσω μου; Όχι, δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Ξέρω ότι αυτό είναι ελάττωμα στην πολιτική και το έχω πληρώσει με πολλούς τρόπους. Το πλήρωσα όμως με μέγιστη ευχαρίστηση γιατί δεν είμαι πολιτικός. Είμαι υμνωδός Χριστού και Πολεμιστής Ελλάδος. Έχω μιλήσει με κάποιον που με οδηγεί στο εγχείρημα τού Εθνικού Συνδέσμου; Ναι, έχω μιλήσει. Έχω μιλήσει με τον Θεό, με τούς προγόνους μου, με την ψυχή μου, με το καθαρό βλέμμα τής κόρης μου. Μού φτάνει και μού περισσεύει, είναι όλος ο κόσμος μου. Το Ελληνικό Έθνος σώζει ή σώζεται; Το Ελληνικό Έθνος σώζει δίχως να ρωτήσει κανέναν, δίχως διαταγή, δίχως καμία συναλλαγή. Επιβάλλεται και κραταιώνεται. Με την κόψη τού σπαθιού την τρομερή, με την βιά μετράει την γη. Η Νίκη των Πιστών με την Επανάσταση των Αρίστων. Έχω συντάξει διακήρυξη των 825 λέξεων. Στο παρόν σημείωμα θα την συνοψίσω ως εξής: Βασιλεύς Χριστός – Μεγάλη Ελλάς – Εθνικισμός – Ελληνική Οικογένεια.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: