ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ



ΑΘΗΝΑ 5-5-2016.

Εορτή Αγίας Ειρήνης τής Μεγαλομάρτυρος σήμερα και εορτάζουν η πολυαγαπημένη μου κόρη, το πλέον πολυτίμητο δώρο που μού χάρισε ο Πατέρας Θεός μας συνεπικουρία τής συζύγου μου για να φωτίζει τον δρόμο τής ζωής μας, η βασιλοπούλα τού οίκου μας και το αεικίνητο κομάντο μας όπως την λέω και η πολυαγαπημένη μητέρα μου που είναι η σκέπη τής οικογενείας μας η ακοίμητος. Χρόνια σας πολλά, υγεία, ευτυχία, μακροημέρευση και να σάς χαιρόμαστε σαν τα ψηλά βουνά. Λατρεμένη κόρη μου Ειρήνη, να έχεις πάντα χαμόγελο, να πετύχεις όλους τούς ευγενείς στόχους που έχεις, να κάνεις μια υπέροχη οικογένεια με παντοτινή αγάπη και να ζήσεις χρόνια πολλά και καλά σαν τα ψηλά βουνά.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΦΩΤΕΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: