ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


Μια Ελλάδα Μεγάλη και Υπερήφανη δίχως προδότες


ΑΘΗΝΑ 9-2-2012.

Η προδοσία κοντεύει να πνίξει την Πατρίδα μας. Κι αυτό δεν πρέπει να το επιτρέψουμε με κανέναν τρόπο και κάθε κόστος. Η γιάφκα της Βουλής και ο κομματικός συρφετός που κουβαλάει με αηδιάζει. Είναι σίγουρο ότι η Πατρίδα μας χρειάζεται κάθαρση με το αρχέγονο καθαρτήριο πυρ Ελληνικής Δικαιοσύνης. Και αυτό μπορεί να το καταφέρει μονάχα το Εθνικοκοινωνικό Κίνημα. Είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας Εθνικοκοινωνιστής. Δεν ξέρω τι θα μου συμβεί μέσα από αυτόν τον δρόμο. Για ένα πράμα είμαι σίγουρος: ότι είμαι αποφασισμένος να δώσω στην κόρη μου την Ελλάδα που της αξίζει. Μια Ελλάδα Μεγάλη και Υπερήφανη δίχως προδότες. Ζήτω η Ελλάς, Ζήτω ο Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός.
http://www.youtube.com/watch?v=OXdN1zHaops&feature=related

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: