ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ
Η Ελλάδα σήμερα
ΑΘΗΝΑ 10-7-2012.
Η ελληνική γη είναι ο σπουδαιότερος επενδυτικός μηχανισμός που διαθέτει
η πατρίδα μας. Ένα ανεξάντλητο θησαυροφυλάκιο που αποτελεί την ασφαλέστερη βάση
για τον γεωπολιτικό και οικονομικό έλεγχο της περιοχής. Και η θάλασσα που μας
περιβάλλει είναι ο υδάτινος δρόμος που μας συνδέει με τις οικονομικά εύφορες
ζώνες την ίδια στιγμή που μας έχει θρέψει και μας έχει στηρίξει σε όλο το
ιστορικό μας διάβα. Ο δε έλεγχος αυτής αποτελεί το αποφασιστικό βήμα για τη μετατροπή
της πατρίδος μας σε μεγάλη δύναμη σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο.
Ανέκαθεν οι ισχυρότερες δυνάμεις του κόσμου ήταν οι χώρες εκείνες που
βρέχονταν οι ακτές τους από το θαλάσσιο δώρο του Θεού. Τώρα που έχουν βαλθεί οι
γνωστοί γυρολόγοι έμποροι των εθνών να μας καταβάλλουν με τα τραπεζικά τερτίπια
και την εικονική οικονομία, εμείς οφείλουμε να αντιπαραβάλλουμε την πραγματική
παραγωγική οικονομία με αιχμή του δόρατος την ελληνική θάλασσα την οποία οι
ίδιοι μισέλληνες έχουν βάλει στο σημάδι να την δεσμεύσουν. Γιατί ελληνική
θάλασσα σημαίνει ενεργειακός πλούτος, τουριστική βιομηχανία, μεταφορές,
εμπόριο, ναυπηγική ανάπτυξη, ισχυρή εθνική άμυνα. Σημαίνει εθνική αυτάρκεια και
διεθνής ισχύς της Ελλάδος.
Εμείς στον τωρινό καιρό των γεωπολιτικών ανακατατάξεων δεν επιτρέπεται
να έχουμε κλειστά ναυπηγεία, παραδομένα στον ξένο έλεγχο λιμάνια και τουρισμό
προσανατολισμένο στις ορέξεις γειτονικών και μη επίβουλων της εθνικής μας
ακεραιότητας. Ο Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός προτάσσει την αναδιάταξη της θαλάσσιας
πολιτικής μας στον στρατηγικό σχεδιασμό της Δυνάμεως με πρώτο στόχο την ένταξη
του γεωφυσικού μας πλούτου και των υδρογονανθράκων στον απόλυτο έλεγχο του
εθνικού μας κράτους ως κινητήριο μηχανισμό της οικονομίας. Η εξόρυξη του
πετρελαίου και του φυσικού αερίου πρέπει να οδεύσει στο εθνικό ταμείο και από
εκεί να επανατοποθετηθεί στην χρηματοδότηση των υπόλοιπων θαλασσίων
δραστηριοτήτων.
Στον τουριστικό τομέα πρέπει να σταματήσει κάθε δραστηριότητα
εκποιήσεως της υδροφόρας και χρυσοφόρου ελληνικής γης. Ο επενδυτικός αυτός
τομέας θα κεφαλαιοποιήσει το ξένο εισόδημα ως επισκέπτη κι όχι ως ιδιοκτήτη. Ο
υδροφόρος ορίζοντας με την εθνική γη που περιβάλλει έχει μονάχα ελληνικούς
τίτλους ιδιοκτησίας. Το χρήμα είναι το μέσο στήριξης που παράγει εν προκειμένω
η φυσική ομορφιά της πατρίδος μας για να παραμείνει σε χέρια ελληνικά και να
αναπτύξει τον τόπο και τις δραστηριότητες που σχετίζονται με αυτή τη
δραστηριότητα. Όπως συμβαίνει με το έδαφος, έτσι ακριβώς και με τη θάλασσα η
κατοχή της από τις εγγενείς δυνάμεις του έθνους προσθέτει αγαθά και επιρροή
δίδοντας εργασία και ευκαιρίες στον πολίτη και το κράτος.
Ο μεταφορικός τομέας και η εμπορική δραστηριότητα είναι δύο ακόμη
προσοδοφόροι τομείς της πατροπαράδοτης ελληνικής οικονομίας που συνδέονται
μάλιστα μεταξύ τους μοναδικά με τους θαλάσσιους διαδρόμους. Πρόκειται για μια
κεφαλαιώδη υπόθεση που ακουμπά τόσο στην εσωτερική σύνδεση και την τροφοδοσία
αγαθών και προσώπων όσο και στη διείσδυση της ελληνικής αγοράς και
επιχειρηματικότητας στα μεγάλα οικονομικά συστήματα.
Τα προϊόντα της ελληνικής υπαίθρου διακινούνται με την αποκλειστική
ευθύνη του εθνικού κράτους και οι δημόσιες υπηρεσίες στηρίζουν τη δραστηριότητα
και την παραμονή του ενεργού εμψύχου δυναμικού στις παραγωγικές γωνιές της
πατρίδος μας. Ο δε Έλληνας εφοπλιστής θα στηριχθεί στις διαμετακομιστικές του
δραστηριότητες με την απαραίτητη συνθήκη να διαθέτει Έλληνες εργάτες και
ελληνική σημαία. Σκοπός της Ελληνικής Εθνικοκοινωνικής Διοικήσεως είναι η
αυτάρκεια της τροφοδοσίας στο εσωτερικό και ο έλεγχος της ελληνικής
επιχειρηματικότητας και των σχετικών κέντρων επιρροής στο εξωτερικό.
Η ανάπτυξη του ναυπηγοεπισκευαστικού τομέα είναι μια ακόμη πανάρχαια
ελληνική δραστηριότητα που στήριζε και πρέπει να στηρίξει εκ νέου τις
στρατιωτικές και επιχειρηματικές ενέργειες της Πατρίδος μας στις θαλάσσιες
λεωφόρους. Οι εξοπλιστικές και οι βοηθητικές υπηρεσίες στους τομείς αυτούς μαζί
με την εγχώρια υπεροχή στην τεχνογνωσία και τις υλικοτεχνικές υποδομές
ενισχύουν τις αυτόφωτες επιλογές στην διαμόρφωση της εθνικής πολιτικής
παρέχοντας σταθερή απασχόληση στον Έλληνα επιχειρηματία και τον Έλληνα εργάτη.
Η εθνικοποίηση των ναυπηγικών εγκαταστάσεων παρέχει εγγυημένο εθνικό προϊόν
απρόσβλητο από τον διεθνή ανταγωνισμό και τις ξένες παρεμβάσεις αλλά και ταχύτητα
παροχής εξοπλισμού στο ελληνικό πλοίο.
Τα θαλάσσια τείχη υπήρξαν οι στυλοβάτες στην άμυνα και τις κατακτήσεις
του Ελληνικού Έθνους. Κι αυτά πάλι θα μας δώσουν το ίδιο αποτέλεσμα στους
δύσκολους καιρούς της νεοταξικής λαίλαπας. Τα λιμάνια και οι ναύσταθμοι της
πατρίδος μας έχουν φιλόξενες θέσεις για το ελληνικό καράβι και για τους
εταίρους εκείνους που είναι πρόθυμοι να στηρίξουν την ελληνική υπεροχή.
Αυτή η επιλογή αρκεί για να επιβληθεί επί των εθνικής στρατηγικής
σημασίας εγκαταστάσεων αυστηρός και απόλυτος έλεγχος του εθνικού κράτους. Και
το Πολεμικό Ναυτικό μας είναι ο αήττητος φρουρός του ελληνικού έθνους. Είναι
απολύτως χρήσιμο να εξασφαλίσουμε τη δομή και το όπλο του ελληνικού πολεμικού σκάφους
από ελληνικά χέρια.
Ο έλεγχος της ναυσιπλοΐας στις δικές μας θάλασσες είναι εθνική υπόθεση
κι όχι ζήτημα διεθνών συνθηκών. Ο δε πολεμικός μας στόλος έχει ως αποστολή την
υπεράσπιση των εθνικών μας συμφερόντων και βλέψεων σαν παραστεί ανάγκη να διαβεί
τα σύνορα κι όχι ξένες «συμμαχικές» υποθέσεις. Η Μεγάλη Ελλάδα του
Εθνικοκοινωνικού Κινήματος είναι αυτή η θαλάσσια Δύναμη.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου