ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΠΤΩΣΗ ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΟ FACEBOOK

ΑΘΗΝΑ 9-2-2011 .

Η λαίλαπα των επιθέσεων σε βάρος εθνικιστικών προφίλ επεκτείνεται διαρκώς και με μεγαλύτερη συχνότητα. Έτσι συνέβη και στην περίπτωση του γράφοντος. Η άνοδος του Ελληνικού Εθνικιστικού Κινήματος και οι απήχηση των θέσεων του Ελληνικού Εθνικοκοινωνισμού για ένα Κράτος Εθνικό, Λαϊκό και Φυλετικό, για μια Μεγάλη Ελλάδα με αξιοκρατία και φυσικά Κοινωνική Αλληλεγγύη, ένα Κράτος μόνον για Έλληνες ενοχλούν πάρα πολύ.

Στο τελευταίο άρθρο που ανήρτησα για το σχέδιο περί μιας ανεξάρτητης Κρήτης μαζί με σχετικό οπτικοακουστικό υλικό ( βίντεο ) φαίνεται πως ενόχλησε πάρα πολύ η αναφορά μου στους δημιουργούς της ιδέας περί ανεξάρτητης Κρήτης. Δηλαδή στους Τούρκους και φυσικά τους Σιωνιστές! Ιδιαίτερα στους τελευταίους και τον πρωταγωνιστικό τους ρόλο. Τότε ακριβώς έπεσε το προφίλ μου στο facebook. Τι σύμπτωση! Ήρθε λοιπόν και η σειρά μου.

Μέχρι λοιπόν να αποκατασταθεί το προφίλ μου στο facebook θα τα λέμε από την ιστοσελίδα μου. Ευχαριστώ όλους τους συναγωνιστές και τις συναγωνίστριες, τους φίλους και τις φίλες για την όμορφη επικοινωνία, την όμορφη φιλία, τον καλό αγώνα. Ζήτω η Ελλάς, Ζήτω ο Ελληνικός Εθνικισμός!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://karachalios-spiros.blogspot.com/
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: