ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ 1821 – ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑ


ΑΘΗΝΑ 25-3-2012.

Χρόνια πολλά και καλή λευτεριά στο χιλιοδοξασμένο Ελληνικό Έθνος. Χρόνια πολλά και στους εορτάζοντες και τις εορτάζουσες. Σήμερα είναι ημέρα που παίρνουμε δύναμη μέσα από την ανάμνηση και την Τιμή προς τους Ήρωες του Εικοσιένα. Αλλά και από τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου που έλαβε το χαρμόσυνο μήνυμα της ελεύσεως του Χριστού μας. Τώρα λοιπόν ας αναγεννηθούμε και ας ανακαινισθούμε κι εμείς με τη σειρά μας για να αναστήσουμε τη Μεγάλη Πατρίδα μας Ελλάδα. Φέρνοντας στο νου μου τη γνώση που μου έδωσε η μάνα μου για τους προγόνους της και προγόνους μου Πανουργιάδες και τη δική τους συμβολή στον Αγώνα για τη Λευτεριά και δεδομένης της μεγάλης μου αγάπης για τη Βοιωτία μου, αφιερώνω σε όλους τους φίλους και σε όλες τις φίλες μου το γνωστό δημοτικό τραγούδι Σαράντα παλικάρια από τη Λιβαδειά. Ζήτω το Ελληνικό Έθνος!!! Ζήτω οι Αθάνατοι Ήρωες!!!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: