ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


Είμαστε τα παιδιά τρανών Ελλήνων



ΑΘΗΝΑ 29-9-2012.

Ακούμε πολλά αντιφατικά και ψεύτικα πράγματα. Στην Οικονομία πως θέλουν να μας βγάλουν από το ευρώ αν είμαστε απείθαρχοι και πως η βιωσιμότητα του χρέους «μας» είναι ζωή. Όμως η αλήθεια είναι πως μας κρατούνε οι ψευτοσύμμαχοι και ψευτοευρωπαίοι μέχρι του σημείου που θέλουν να μας απομυζούν με τη συμφωνία των καθεστωτικών γραικύλων «ταγών» και πως αυτό που ονομάζουν ζωή είναι ο θάνατος της Ελλάδος.

Μας λέγουν κακό τον φυλετισμό μας και καλό τον κακέκτυπο ρατσισμό τους. Πως είναι κακό δηλαδή να βαστούμε καθαρή τη Φυλή μας και καλό να παίρνουν άλλη τη θέση των Ελλήνων.
Απάντηση: είμαι Εθνικοκοινωνιστής  γιατί ο Εθνικοκοινωνισμός, ο Εθνικιστικός Σοσιαλισμός των Ελλήνων γεννήθηκε εδώ κι όχι αλλού και γιατί οι λύσεις των προβλημάτων μας βρίσκονται σ’ αυτόν τον τόπο και σ’ αυτόν τον λαό. Κι ακόμη γιατί είμαι πιστός στο Όμαιμο και Ομόφυλο του Ηροδότου, στο Πόλεμος Πατήρ των Πάντων του Ηράκλειτου, στο άρχειν των βαρβάρων του Ισοκράτους.

Κατά συνέπεια αξιοποιώ μονάχος μου και επεκτείνω το περιβόλι της Φυλής μου. Τιμώ την Φυλή μου τηρώντας την ανόθευτη. Και έτσι κραταιώνω την Μεγάλη Πατρίδα μου Ελλάδα.

Στη Σαλαμίνα τον Σεπτέμβριο του 480 π.Χ οι Έλληνες με την ιστορική ναυμαχία ενταφίασαν το θράσος και τα μεγαλεπήβολα όνειρα των Περσών τους οποίους οδήγησε ο Θεμιστοκλής στα Στενά της νήσου και τον όλεθρο. Μείνανε εδραίοι στον τόπο τους, απέκρουσαν τη λαίλαπα της ασιατικής πλημμυρίδας που σπρώχνανε οι αιώνιοι γυρολόγοι και δώσανε τη βάση της αναγεννήσεως της Αιώνιας Ελλάδος. Μπορούμε κι εμείς. Είμαστε Έλληνες. Είμαστε Εθνικοκοινωνιστές. Είμαστε τα παιδιά τρανών Ελλήνων.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: